מה יש לעשות בטאלין אסטוניה?

מה חובה לעשות או לראות בטאלין? רשימת דברים, פעילויות ואטרקציות שאסור לפספס בטיול שלכם אל העיר טאלין – בירת אסטוניה!

בדיוק חזרנו מביקור בעיר ההיסטורית בה ביקרנו בטיול היום שלנו מהלסינקי ובחרנו את מסלולי החקר המועדפים עלינו. ריכזנו עבורכם רשימה של 10 הדברים הטובים ביותר לעשות בטאלין, הכרנו את העיר, את ההיסטוריה שלה ואפילו ציד נבלות בעיר העתיקה. בין אם אתם חוזרים מיום בעיר הזו לכמה ימים – טיול להלסינקי או סתם חוזרים מההפלגה שלכם – הנה הדברים המובילים שעשינו בשייט אסטוניה בטאלין.

תהיה לכם גם ההזדמנות לטעום כמה מסעדות נהדרות וליהנות מהאוכל והמשקאות הטובים ביותר בטאלין, כמו גם מחוויית קניות נהדרת. ואז צא לראות את העיר העתיקה, שם מוזיאונים ומסורות אסטוניות הועברו לחלקים שונים של אסטוניה. מוזיאון זה נותן לכם תובנה לגבי ההיסטוריה והתרבות של העיר ההיסטורית הזו ואנשיה. תוכלו לחוות סיור בכמה מבנים היסטוריים מדהימים, מוזיאונים, גלריות ואפילו ציד נבלות במרכז העיר טאלינה.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות האסטונית, אין מקום טוב יותר לחוש את זה מאשר בטאלינה. מוזיאון האוויר הפתוח של אסטוניה הוא מקום נהדר לכל מי שרוצה לחוות את עברה של אסטוניה בצורה אינטראקטיבית מאוד. אסטונים מכל רחבי העולם חווים את ההיסטוריה שלהם ואת ההיסטוריה של תרבותם ומסורותיהם.

אם ברצונכם לחקור את העיר העתיקה בלבד, זכרו כי המוזיאונים של טאלין ממוקמים רק בעיר העתיקה. אם אתה יכול לבלות יותר ימים בטאלינה, יש עוד הרבה דברים מעניינים לעשות. זו אחת האטרקציות המובילות באסטוניה, כך שגם אם אתם מבלים יום אחד בלבד בטאלין, חובה לכלול אותה במסלול הטיול שלכם.

אחת מפעילויות החורף הטובות ביותר בטאלין היא להיכנס ולחקור. בין אם אתה בא בעונה הגבוהה בקיץ או בקור החורף, יש אינספור דברים מגניבים לעשות בטאלין, בין אם אתה עושה את זה בחורף ובין אם לא.

כל הפעילויות הללו בטאלין מעודדות בזבוז מינימלי ונסיעה בת קיימא לטאלינה, כך שתרגישו בנוח בכל מה שתעשו.

בדוק את שבעת הדברים המהנים שאנחנו הכי אוהבים בטאלין במהלך החגים, ואם יש לך רק יום בטאלין, השתמש בפוסט הזה כדי להכין רשימה של המקומות הטובים ביותר בטאלינה, אסטוניה וסביבתה. באסטוניה אנשים רבים עושים טיול יום לעיר העתיקה או אפילו למרכז העיר, אך הדברים שרואים מחוץ לעיר אינם מוגבלים לכך. על כל המקומות הטובים שבהם אתה מבקר באסטוניה, קח איתך את המסלול שלנו בטאלינס.

קל מאוד לשלב ביקור בקלמג'ה וטליסקיסקי עם יום של חקר העיר העתיקה ועדיין לראות כמה מהדברים החשובים ביותר שאתה יכול לראות בטאלין. קל לחקור את הדברים הטובים ביותר לעשות בטאלינה ובסביבתה, ממרכז העיר לעיר העתיקה ואפילו למקומות הטובים ביותר באי אסטוניה. יש הרבה מסעדות טובות, חנויות, בתי קפה, מוזיאונים ומקומות אחרים, אך גם מספר רב של מקומות מעניינים בעיר.

כאמור בעבר, אם ברצונך לנצל את שהותך הטובה ביותר בטאלין ולחסוך כסף באטרקציות, מומלץ לקבל כרטיס טלינה. זמנכם באסטוניה מוגבל, כך שאם אתם מבקרים בכמה מהמוזיאונים באסטוניה ובאטרקציות אחרות מבלי לשלם דמי כניסה, תוכלו לחסוך כסף באמצעות כרטיס טלינה. זה זמין במרכז העיר, העיר העתיקה, קלמג'ה וטליסקיבי ואפילו באזורים אחרים של אסטוניה. אם אתם חושבים על כל הדברים האלה, כמו גם על כמה דברים אחרים כמו קניות, מסעדות, בתי קפה, מוזיאונים, חנויות ועוד, כל אלה נעשים ביום אחד בטאלין.

למטיילים המחפשים הנחות והסעות בחינם, מעבר העיר טאלין הוא השקעה נהדרת ומשתלמת כדי לחסוך הרבה כסף בטיולכם ולראות את כל הסחורה שיש לטלינה להציע בחורף.

היית יכול להוציא יותר וכולכם תפספסו כמה מהדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות בטאלין, אז אל דאגה. אם אתה מעוניין לעשות כמה דברים, כדאי לך לבקר, גם אם זה רק ליום-יומיים.

אם אתם מתכננים לבקר בקרוב בטאלין או רק מחפשים השראה לטיול, הנה כמה מהחוויות הטובות ביותר להוסיף לטיול שלכם בטלינה. אם אתה מבקר בטאלינה בזמן דומה, הנה רשימה של פעילויות במשך יום או יומיים בבירת אסטוניה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן