טאלין מלונות מומלצים

המלצה על מלונות זולים בטאלין אסטוניה? מחפשים מלונות מומלצים למטיילים הישראלים? לפניכם רשימת מלונות טובים לטיול שלכם בטאלין!

למי שמעוניין בתענוגות הים, ישנן אפשרויות רבות לשהות בטאלין, כמו מלונות, מסעדות, ברים, בתי קפה ומסעדות. אך עבור אלה המחפשים אווירה שקטה ומקומית יותר, טאלין היא המקום הטוב ביותר לבקר בעיר עצמה, אותה ניתן לחקור ממרכז העיר באופניים או ברכב, או אפילו ברגל.

העיר העתיקה בשער הצפוני נמצאת במרחק של אבן ממרכז העיר, מה שהופך אותה למקום נהדר לשהות בו, במיוחד עבור אלה שמגיעים מהלסינקי. למרות שהמלון ממוקם קצת יותר רחוק לתוך העיר העתיקה, יש לו תחנת אוטובוס המקשרת אותו לשאר טאלין ולמלונות אחרים באזור.

אכסניית העיר העתיקה Alur היא אידיאלית עבור אלו שרוצים להישאר בלב העיר העתיקה. אם ברצונכם למלא את ימיכם בכיף והרפתקאות, הצוות המסייע יעניק לכם נוף נפלא של המבנים ההיסטוריים של טאלין ומרכז העיר. בין אם אתם מבקרים בבירת אסטוניה ומחפשים אירוח לשהותכם, מדריך זה יעזור לכם למצוא את האזור המתאים ביותר ללינה שלכם בטאלין הציורית, בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

כאן תמצאו כמה מהברים והפאבים הטובים ביותר ובסך הכל זה מקום נהדר למטיילים שאוהבים ליהנות מקוקטייל בשעות הלילה המאוחרות. הוא ממוקם בלב טאלין, רק כמה רחובות מהעיר העתיקה וממרכז העיר. זה המקום המושלם לבילוי לילי עם חברים ובני משפחה, לא משנה היכן אתם נמצאים בטאלינין.

יש הרבה מלונות יוקרה בטאלין שהופכים את הביקור בעיר לטיול מרתק באמת וחיוני לחלוטין ולא משנה מה אתה נתקל. שהייה בטאלינין מובטחת להיות חוויה מהנה, במיוחד אם אתם מטיילים עם קבוצת חברים או משפחה.

עם האמנות השופעת, התרבות העשירה וחנויות ההיפ, כמה ימים בטאלין תמיד שווים את הכסף. כשאתה נוסע לטאלין בספטמבר, התכונן לקחת חלק בשווקי הרחובות ובפסטיבלים. הצטרפו אלינו לחקר העיר העתיקה בטאלינין ושקעו את עצמכם באחת מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות בעיר, קלמג'ה. למרות שלא נישאר בקלמג'ה, אנו בהחלט ממליצים על טיול יום ב -15 וב -16 בספטמבר כדי לחקור וליהנות משוק רחוב ופסטיבל רחוב.

אם אתם מחפשים מלון זול בטאלין, יש לכם מזל, כי אנחנו יכולים להציע לאורחינו חוויה ייחודית של מלונות שלא נמצאת בשום מקום אחר בעולם. מהדברים המדהימים שסיפרנו לכם ועד המסעדות והמשקאות הנהדרים, מלונות בטאלינין, אסטוניה מדהימים.

למלון זה מיקום מעולה והוא ככל הנראה המלון הטוב ביותר בטאלין. המיקום אידיאלי, ממש בלב העיר, מול הארקדות היפות ביותר, מה שהופך אותו לנוח ביותר לחקור את כל האתרים בטאלינין.

ממוקם בלב טאלין, תוכלו למצוא מספר רב של חנויות במלון ובסביבתו ובסביבתה המיידית של העיר העתיקה. מלון בוטיק סבוי ממוקם באזור יפהפה של העיר, קרוב לעיר העתיקה ולאזור הקניות הראשי.

Pirita Beach Apartments and Spa מהווה בסיס טוב אם אתם נמצאים בטאלין עבור כמה מו"לים נחוצים. אם אתם בדרכים בקיץ ורוצים ליהנות מטיול, Pirita היא נקודת המוצא הטובה ביותר עבור אתה. עבור חיי לילה טובים, צוות דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה יכול להמליץ על אחת המסעדות הרבות, הברים, בתי הקפה, החנויות והמסעדות בעיר העתיקה והסביבה. מטיילים יכולים לבחור ממגוון מסעדות וברים במלון זה, מהעיר העתיקה ועד מרכז העיר.

שהייה כאן תאפשר לכם לבלות זמן נעים עם יקיריכם בזמן שאתם קרובים לעיר העתיקה המרהיבה. אם תקבל כרטיס טאלין ותוכל להשתמש בתחבורה ציבורית בחינם, תחסוך לעצמך את הזמן שאתה מבלה באחד המקומות שאתה רוצה לבקר בהם.

לאחר חיפוש ממושך החלטנו להישאר במלון שלוסל ונהנינו מהשהייה בת 2 הימים כאן בשנת 2016. אם אתם נוסעים לטאלין בעתיד, נשמח להישאר במלון זה שוב, אך אנו ממליצים עשה קצת מחקר לפני הזמנת המלון כדי לחסוך לך זמן ועצבים במהלך הטיול שלך. אם אתם מטיילים בעונת השיא ולא רוצים לעזוב ברגע האחרון, תוכלו תמיד להזמין מלון מראש. אז אם ברצונך להזמין את לינה הטובה ביותר בטאלינה, אני מציע לך להתארגן.

מלון זה ממוקם בהאבנמה ולא בעיר העתיקה, מה שמבדיל אותו משאר המלונות הטובים ביותר בטאלין ובאסטוניה. זה המקום המושלם להתחיל את הסיור בטאלינה, עם נוף נהדר של הא אבנימו, מרכז העיר והעיר העתיקה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן