טיסה ישירה מישראל לטאלין

הדרך היעילה ביותר להגיע לטאלין מנתב"ג היא בטיסה. ישנן מספר חברות תעופה המפעילות טיסות ישירות מטאלין לנתב"ג, לרבות LOT Polish Airlines, Ryanair ו-Finnair. זמן הטיסה הוא כ-3 שעות ו-40 דקות.

אם אתם מחפשים אופציה זולה יותר, תוכלו לבחור לטוס עם חברת תעופה המפעילה טיסות עם עצירת ביניים. חברות תעופה אלו כוללות את Wizz Air, Pegasus Airlines ו-Turkish Airlines. זמן הטיסה הכולל הוא כ-5 עד 6 שעות.

לאחר הנחיתה בנמל התעופה של טאלין, תוכלו לקחת אוטובוס או מונית אל העיר. הנסיעה באוטובוס לעיר אורכת כ-30 דקות, והנסיעה במונית אורכת כ-20 דקות.

להלן פירוט של האופציות השונות להגיע לטאלין מנתב"ג:

טיסה ישירה

  • זמן טיסה: כ-3 שעות ו-40 דקות
  • חברות תעופה: LOT Polish Airlines, Ryanair, Finnair

טיסה עם עצירת ביניים

  • זמן טיסה כולל: כ-5 עד 6 שעות
  • חברות תעופה: Wizz Air, Pegasus Airlines, Turkish Airlines

אוטובוס או מונית

  • זמן נסיעה: כ-30 עד 20 דקות

הדרך הטובה ביותר לבחור את האופציה המתאימה לכם תלויה בתקציב ובזמן שברצונכם להשקיע בנסיעה.

מחפשים טיסות לטאלין ישירות ללא עצירות ביניים או עם קונקשן? רכיב מציאת טיסות זולות מהעיר תל אביב אל העיר טאלין – לטוס לשדה התעופה של טאלין!

 

אנו צופים במחירי הטיסות מתל אביב לטאלין משתנים כל הזמן ומשווים את מה שתוכלו למצוא. השתמש בפונקציית המחירים שלנו לצפיה עם כל שינוי במחיר, בו אנו אומרים אם המחיר עולה או יורד, מה השינוי ועוזר לכם להשיג את הטיסה הזולה ביותר ברגע האחרון. בדוק את המדריך שלנו כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר להגיע לטאלין וממנה בתקציב וליהנות.

סביר להניח שתגיע לכאן ותצטרך לבצע צ'ק-אין בטרמינל 1, אז וודא שאתה עושה זאת באופן מקוון. אם אתה טס חזרה, בדוק את הכרטיס שלך מראש, מכיוון שככל הנראה תצטרך לטוס מטרמינל 2 לטרמינל 3. תוכל גם לבצע צ'ק-אין בשדה התעופה אם אתה טס בטרמינל 1 או טרמינל 3. או – — אם אתה צריך להגיע לשדה התעופה בלילה, מונית קולקטיבית היא הדרך הנוחה ביותר להגיע אליה מהמלון שלך. כמובן שאתה יכול לקחת מונית לשדה התעופה שלך מכל יעד שתרצה, אבל זה עולה יותר. אני ממליץ לך לבלות את הלילה האחרון שלך בתל אביב, שכן יש טיסה משדה התעופה TLV בבוקר.

אני רק אוסיף שאם אתה מגיע לישראל לצורך עסקים או לביקור, עדיף לדעת את כל הפרטים הרלוונטיים כגון מספרי טלפון וכתובות. אני ממליץ לקחת את הרכבת למרכז סבידור (נקרא גם ארלוזורוב), אך בדקו אם ההגעה קרובה למלון שלכם. מכיוון שרוב הישראלים לעולם לא לוקחים את האוטובוס משדה התעופה, עליך לעקוב אחר הוראות האוטובוס לשדה התעופה וממנו, מכיוון שנהג המונית אינו יכול לומר לך היכן האוטובוסים נמצאים. ייתכן שתרצה מונית שתציג לך מפת אזור ורשימת תחנות אוטובוס, כמו גם מידע על מספר האוטובוסים.

אם אתם גמישים עם התאריכים שלכם, זו דרך נהדרת למצוא טיסות זולות מתל אביב לטאלין. אתה יכול גם להשתמש ב- Skyscanner כדי לעקוב אחר מצב הטיסה שלך על ידי בדיקת פרטי טיסה לשדה התעופה הקרוב ביותר כגון קרקוב, הלסינקי, קובנה, טמפרה, טאלינה, וולטרי, ריגה, טרטו או טאלינה.

לפעמים אפשר גם לטוס ישירות, אך תיירים המעוניינים לנסוע בין שתי המדינות חייבים לעשות זאת באמצעות טיסות עקיפות עם עצירות ביניים במדינות אחרות. המסלול העקיף לוקח הרבה יותר זמן, הרבה יותר זמן וגם קצת יותר יקר מהאפשרות לטוס ישירות.

ההוצאות והזמן הכרוך בקיחת אוטובוס למרכז ישראל, השכרת רכב או הסעה לאילת, והמאמץ לשכור ולהשכיר מכוניות ולקחת אוטובוסים למרכזים בישראל וממנה, אינם שווים החיסכון. הזמינו אותו ישירות עכשיו עבור 19EUR וקבלו את גרסאות ה- PDF וה- EPUB בחינם!

גם השכרת רכב היא אופציה, אבל זה יהיה הדבר האחרון שאמליץ למי שרוצה לנסוע מירושלים לתל אביב בגלל התנועה הכבדה והחניה היקרה. אם תאסוף אחד בשדה התעופה, זה יהיה הרבה יותר קל ואף אחד לא יגבה ממך כסף.

אני מדגיש את הנקודה הזו כי תיירים רבים מרגישים שהם צריכים להתחיל ולסיים את החופשה שלהם בתל אביב כדי להיות ליד שדה התעופה. תמיד היית יכול לשכור רכב בשדה התעופה ולהתיישב ונינוח בטיסה, אבל הייתי ממליץ לתיירים לבקר בעיר ירושלים ותל. ראשית אביב כיוון שאינך זקוק לרכב בערים האלה, כך שאתה יכול לשכור רק אחת. חלק מהתיירים עשויים למצוא את זה מוזר לשאול אותם לגבי טיול אישי, וישראלים מתרגלים אליו.

אם אתם צעירים, גברים, לא נשואים ועפים, תישאלו אם אתם ומשפחתכם טסים יחד כמשפחה. כעת נעשה פרופיל נגדך, ואם יש צעירים רווקים צעירים שעפים, הם יבקשו ממך.

משדה התעופה יש רכבת לתל אביב ויעדים רבים אחרים, ואחרי שתעבור את בקרת הביטחון והגבול תגיע לעיר טאלין, עיר המונה כ -1.5 מיליון תושבים.

קו אוטובוס רגיל, ה- 635, מחבר את שדה התעופה עם תחנת הרכבת פרייזינג ומציע קישור ישיר למרכז העיר וערים מרכזיות אחרות באזור. קו האוטובוסים האזורי MVV מקשר את שדה התעופה עם תחנות בטאלין, תל אביב, קרקוב, חיפה, ירושלים וכפר סבא.

האזור הטוב ביותר הוא ירושלים, שם התחנה המרכזית ממוקמת היטב ויש מלונות ואכסניות באזור. התחנה האחרונה בתל אביב נקראת אוניברסיטת תל אביב והיא הקרובה ביותר למרכז העיר ירושלים.

לפניכם רכיב לבדיקת טיסות מתל אביב לשדה התעופה של טאלין – הרכיב ימצא עבורכם את הטיסה הזולה ביותר מבין כל חברות התעופה:

שימו לב להתאים ברכיב מס' נוסעים ותאריכי טיסה כדי לבצע התאמת מחירים לטיול שלכם!

 

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן