טאלין עם ילדים

מה לעשות עם ילדים בטאלין? חופשה משפחתית בטאלין? לפניכם מדריך שיסביר לכם מה עושים ומה לראות עם ילדים קטנים / תינוקות בטאלין מבחינת פעילויות /אטרקציות!

חברים היום נספר לכם קצת עלינו ונראה לכם מקומות שונים בהם תוכלו לבקר עם ילדים. להלן רשימה של מקומות בהם תוכלו לבקר עם ילדיכם, כך שתוכלו לבקר בהם איתם.

המידע שאנו מספקים הוא תמציתי, מעניין ומעניין עבור מבקרים בכל הגילאים, ולכן משאב נהדר לאלו מאיתנו שרגילים לקבל מידע מפורט יותר על מה לעשות בטאלין ואיפה לאכול. אנו דנים גם כיצד להגיע לכאן והסביבה, שרבים מהם יסייעו לכם לשהות זמן רב יותר בעיר יפה זו. להלן תמצא רשימה של המראות המובילים שכבר עשינו ושסיכמנו כאן, וכן מדריך קצר לעיר עצמה.

רוב הילדים באסטוניה עוסקים בספורט חוצות, ולסיכום, אסטוניה היא אחת המדינות הפעילות ביותר בעולם לילדים מתחת לגיל 5. עם זאת, היעדים, הפארקים והגנים הם אידיאליים עבור משפחות המבקרות בטאלין, שכן באסטוניה יש מספר גדול של פארקים, גנים, גני שעשועים ופעילויות חוצות אחרות.

גן החיות בטאלין, המאכלס את גן החיות הגדול ביותר בעולם עם יותר מ -1,000 בעלי חיים, הוא גם אטרקציה פופולרית לילדים. לא רחוק מגן החיות נמצא מוזיאון האוויר הפתוח של אסטוניה, עליו נדון בהמשך ואשר ניתן לקחת אותו בחשבון בתכנון תוכניות תרבות.

המוזיאון הפתוח הוא אופציה טובה מכיוון שהוא מציע הרבה מקום לחקור. זה בערך 15 דקות נסיעה מטאלין, אז זו דרך טובה לבלות חצי יום. המוזיאון הפתוח שווה ביקור והוא גם האפשרות הטובה ביותר לילדים, שכן הוא מציע לכם שפע של מקום ואפשרות לחקור משהו יותר מאשר רק גן החיות והמוזיאון.

בתקופה זו של השנה המראה של טאלין הישנה הוא טוב וחגיגי ועושה רושם נהדר, אבל יש גם מה ללמוד על כך. יש הרבה דברים לראות בטאלינינג שעובדים בצורה מושלמת לילדים, כפי שניתן לראות לעיל. ביקרנו בגן החיות בטאליני, שם השקפנו טוב על העיר העתיקה ומרכז העיר, וגם ביקרנו במוזיאון.

יש גם פעילויות רבות בטאלין בהן הילדים יכולים לשחק משחקים מעניינים. חלקם מבוגרים מעט יותר מילדים ומבוגרים, אך הם עדיין מהנים וכיף לשחק איתם.

מגרש המשחקים הגדול ביותר, מגרש המשחקים לוטה, ממוקם במרכז טאלינינג, מטרים ספורים מהכיכר המרכזית. השני נמצא באזור שאינו שנגן, אך לילדים זו חוויה שונה מאוד מהאחרים בטאלינינג.

אחד הדברים הטובים ביותר שילדים יכולים לעשות בטאלין הוא לבקר במוזיאון, אם כי אני לא בטוח שהייתי קורא לזה מוזיאון. זה בהחלט יהיה ברשימה שלי מה אתה יכול לראות בטאלין, אבל אני לא יכול לבקר בה כי זה נסגר כל יום בזמן שאנחנו בטאלין.

אם אתה יכול להסתובב מהעיר העתיקה, יש הרבה אטרקציות נהדרות אחרות לחקור, כולל הרבה דברים נהדרים לעשות עם ילדים בטאלין.

למדו על ילדי המדע וההיסטוריה במוזיאון אינטראקטיבי, התארגנו בקורס הרפתקאות טיפוס או השתעשעו בכיף מיושן בפארק שעשועים אסטוני ייחודי. אם אתה רק רוצה להשאיר את חופשת החורף שלך בטאלין עם זיכרונות נעימים, אתה יכול להשתמש בטיפים במאמר זה. בין אם אתם מתכננים טיול לבירת אסטוניה או לטאלינה המקסימה, המאמר יעזור לכם לארגן פעילויות מרגשות לילדים.

מדריכי Ulko Tours "מדריכים מנוסים מציעים מגוון פעילויות לכל הגילאים, החל מגילאי 3 ומעלה וכלה בגילאי בית הספר. פעילויות אלו מאפשרות למבוגרים וילדים המבקרים בטאלין לנצל את מירב הטיול שלהם. סיורים לטאלינה עם ילדים, ביקשנו מאול קו טורס כמה טיפים כיצד אסטוניה צברה את המוניטין שלה כידידותית לילדים. למידע נוסף על ההיסטוריה של אסטוניה וכיצד היא צברה מוניטין של "ידידותית לילדים" במאמר זה.

מבקרים לגן החיות של טאלין בקיץ יכול להירשם לטיול לילה מרתק ופיקניק ליד הכלובים. ייתכן גם סיור באוטובוסים קופצים לעיר העתיקה, יעד פופולרי לילדים. זה טוב הצעה אם ברצונך לבקר באתרים בעיר העתיקה בטאלינה, מכיוון שזה עולה 19 אירו לסיורים באוטובוסים.

הכרטיס המשפחתי למוזיאון עולה 14 אירו והוא חינם לילדים מגיל שלוש ומעלה כרטיס טאלין עולה 24 אירו למבוגרים לתקופה פעילה של 24 שעות, אך אינו נדרש עבור שאר היום.

משפחה שמבקרת בטאלין יכולה לבלות את היום על החוף בפיריטה או אפילו לשכור סירת משוטים לפיקניק על האגם. זה מספק גישה מוזלת לפארקים ולחופי העיר, כמו גם מגוון אטרקציות ופעילויות אחרות.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן