טאלין ביום אחד

טאלין ביום אחד – יום טיול אחד בבירת אסטוניה טאלין? יש לכם הרבה מה לראות! כל מה שחובה לראות ולעשות. לאן ללכת בטאלין ביום אחד? כל הפרטים >>

תיירים רבים בוחרים לצאת לטיול יום מהלסינקי לטאלין, אז חשבתי שאשתף אתכם כיצד לבלות 24 שעות בעיר העתיקה של אסטוניה הגבוהה. אני אתן לך כמה טיפים וטריקים כדי לראות אם תצליח להפיק את המרב מזמנך היקר באחת הערים היפות בעולם, עם הארכיטקטורה היפה והתרבות התוססת שלה.

אם תישארו בטאלין רק יומיים, היומיים שתוארו לעיל יתנו לכם מבוא נהדר לעיר. אם יש לך יותר מיום אחד בטאלין ועושה את המסלול הנ"ל מוקדם, אתה יכול לחקור עוד ממנו ולקבל מדריך בטיול שלך. אין צורך שיהיה לך עוד יום אחד בלבד אם אתה מעדיף שיהיה לך יותר זמן.

אם אתה מבקר בטאלין, מטייל במדינות הבלטיות או אפילו נוסע לרוסיה, עיין באפשרויות הנסיעות שלנו באוטובוסים וראה בעצמך. אם אתם מתכננים טיול הלוך ושוב מהלסינקי לטאליננס ביום אחד, אנו ממליצים להזמין את שירות קו Tallink Silja Line. כרטיס טאליני אינו נדרש להצגת יום אחד בטאלינס, אך אם תלך במסלול זה, תקבל הנחה של 50% על כל הפעילויות המוצעות בטאלינטין עם הכרטיס למבוגרים הפועל 24 שעות ביממה לטלינה.

כדי להפיק את המרב מזמנך בטאלין, קרא את ההצעות שלנו לביקור בעיר בן יום אחד. בדקו את שבעת הדברים המהנים שאנחנו הכי אוהבים בטאלין במהלך החופשה שלנו. אם אתה מעוניין להשקיע בו יותר מ- 24 שעות, נסה אותם במהלך שהותך בטאלין וספר לנו איזה מהם אתה הכי אוהב.

אז הנה לך, קרא את הטיפים שלנו לביקור בטאלין ביום אחד וכיצד לבלות אותם באסטוניה. אבל בואו נדבר מדוע כדאי לכם להכניס אותו לרשימת הנסיעות שלכם ומדוע כדאי לבקר.

הסיור היום לא לוקח אתכם לעיר העתיקה, אך תוכלו להגיע לכל התחבורה הציבורית הכלולה בכרטיס טאלין, כולל תחבורה ציבורית. תוכלו לאסוף "מפת טאלין" בחינם מאתר העיר, שם תוכלו גם לקנות כרטיס טאלין.

אם אתה רוצה לראות כמה שיותר מטאלין ביום אחד, אתה לא צריך לעזוב את העיר העתיקה או את מרכז העיר. תוכלו לבקר בעיר העתיקה בטאלינה בחינם, כמו בסיור היום או באחד מסיורי היום כמתואר לעיל.

אם אתם מבלים את מרבית יומכם בטאלין ומטיילים בעיר העתיקה, הגיע הזמן להתחיל לחפש מקומות לינה. אם אתם מבלים את הבוקר והערב בעיר העתיקה, אנו ממליצים לכם לחקור את החלקים הוותיקים יותר של טאלינה וקלמג'ה ביום ואת מרכז העיר בשעות הלילה.

אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לראות את טאלין ביום אחד, אנו ממליצים לכם לפנות לטליסקיבי, אזור היצירה. אם אתה רוצה לגלות את כל מה שיש לטאלין להציע מחוץ לעיר העתיקה ולחוות צד אחר של העיר, אתה יכול ללכת לקלמג'ה. בגובה של 8 מטרים, טיול יום ליגאלה של טאלין מציע לכם אפשרות להגיע לבירת אסטוניה ולחוות את החיים בעיר שלה. זה לא הביקור הראשון שלך בטאליני, אסטוניה, אבל זה הראשון מסוגו ודרך נהדרת לראות בעצמך אם אתה מבקר בפעם הראשונה בבירה או תייר מנוסה. בעיר העתיקה יש אטרקציות רבות ושונות, אך מבקרים רבים בטאלין לעולם לא שוכחים את חומותיה, וחבל. אם תישארו בטאלין במשך יום ותעשו דבר אחד בלבד, כמו טיול יום לקלמג'ה, תתגעגעו לכמה דברים די מגניבים במקומות אחרים בעיר ובסביבה. אחד המקומות הטובים ביותר להתחיל את היום בטאלין הוא כיכר העיר העתיקה, מקום שנמצא בכל רשימת המקומות לבקר. העיר העתיקה עשויה להיות יפה, וזה מקום נהדר להימלט מההמולה של חיי העיר שרק מי שנשאר ועשה את הכל ביום אחד.

בטאלין, עם זאת, יום אחד הוא מספיק זמן לבקר באטרקציות התיירותיות העיקריות ולקבל מושג על אווירת העיר. אם אתם מחפשים פעילויות מעניינות אחרות, אחד הסיורים הללו דרך טאלינה עשוי להיות בדיוק הדבר. גם אם אתה יכול לבלות יותר מיום אחד בטאלין, עדיין יש הרבה דברים מהנים לעשות בה, גם אם זה רק ליום אחד. עם זאת, אם אתם בדרכים רק שבוע או אפילו שבוע וחצי עד שבועיים, יש עדיין זמן להתפעל מכמה מראות מרשימים ולחקור כמה מקומות טובים, כמו כיכר העיר העתיקה.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן