טאלין עם ילדים – אטרקציות מומלצות

אם אתם מתכננים טיול משפחתי לטאלין עם הילדים כדאי שתשלבו בו אטרקציות למשפחה

אם אתם מתכננים טיול משפחתי לטאלין עם הילדים כדאי שתשלבו בו אטרקציות למשפחה בטאלין אשר יעסיקו את הקטנים וישדרגו את הטיול שלכם. 

עם טאלין אסטוניה אטרקציות תוכלו לגרום לילדים לחוויה בלתי נשכחת ואף להעביר את הזמן בכיף במיוחד לילדים. טאלין היא עיר ציורית, נעימה ומתאימה למשפחות. 

תוכלו למצוא בה מגוון נרחב של אטרקציות למשפחה שיעסיקו את הילדים ויעצימו את חווית הטיול. 

הין האטרקציות השונות תוכלו ליהנות מהמבנים העתיקים של העיר, הפארקים הירוקים והרחבים, המוזיאונים המרתקים, גן החיות ועוד.

האטרקציות למשפחה בטאלין שאסור לכם לפספס

טיול בחו"ל ללא אטרקציות הוא טיול חסר ערך, על מנת להעצים את חווית הטיול ולהעביר את הזמן בנעימים, כדאי לשלב במהלך הטיול אטרקציות למשפחה בטאלין. 

עם שילוב אטרקציה עד שניים תהפכו את הטיול שלכם למהנה וכיפי יותר וכן תעבירו את זמן החופשה שלכם בנעימים ובכיף.

 בטאלין תמצאו מגוון נרחב של אטרקציות לילדים אשר יעשירו את עולמם התרבותי וכן ישאירו להם חוויה מהנה וכיפית. בין האטרקציות המומלצות בטאלין אסטוניה תמצוא את האטרקציות הבאות:

מוזיאון הילדים בקדריורג (Kadriorg children museum Miiamilla)

מוזיאון הילדים בקדריורג הוא מויזיאון לילדים בלבד. הוא שוכן במבנה צבעוני מעבר למדשאות הפארק וכולל סיפורים היסטוריים מרתקים לצד בובות, כלי מטבח, רכבות, מטוסים ומכוניות אשר אותה התקופה. 

המוזיאון פתוח בימי ראשון עד שלישי בין 12:00-18.00 והוא חוויה מהנה לכל המשפחה ובפרט לילדים. כתובת המוזיאון: 21c Koidula st, Kadriorg.

פארק המים Kalev –

אטרקציה זאת מתאימה לקטנים וגדולים. בפארק זה תמצאו מגלשות מים ומתקנים לילדים בכל הגילאים וכן מלון ספא מפואר עם מיטב הפינוקים. 

כמו כן, תוכלו ליהנות מבריכות שחיה כולל לפעוטות, בריכת מים חמים, ג'קוזי, סאונות ועוד. מדובר על אחד הבילויים המהנים והמפנקים ביותר באסטוניה טאלין במיוחד בימים הקרים. 

הפארק פתוח בימי שני עד שישי בין 7:00-21:15 ובימי שבת וראשון בין 8:00-21:15. כתובת הפארק הינה ב- Aia 18.

גן החיות טאלין (Tallinn zoo) –

גן החיות בטאלין היא אחת האטרקציות המהנות והכיפיות ביותר שילדים אוהבים. 

הגן משתרע על שטח נרחב וירוק הכולל עצים וצמחייה רבה וכן בעלי חיים שונים החל מעיזי הרים, כבשים, קרנפים, תנינים, גמלים, פילים, עופות, זוחלים ועוד. 

גן החיות היא דרך נהדרת לחשוף את הילדים לבעלי החיים השונים ולטבע כבר מגיל קטן. גן החיות פתוח בחודשי מרץ, אפריל, ספטמבר, אוקטובר בי מי ראשון עד שני בין 9:00-17:00 בחודש מאי עד אוגוסט פתוח הגן משעה 9:00-19:00 

ובנובמבר עד פברואר בימי ראשון עד שני בין 9:00-15:00. כתובת גן החיות: Ehitajate tee 150 / Paldiski mnt. 145.

פארק קדריורג (Kadriorg Park) 

הוא פארק פופולארי באסטוניה טאלין. הוא נמצא בסמוך לאמון קדריורג ומהווה חלק משמעותי ממוזיאון האומנות של אסטוניה. 

בפארק זה תמצאו שפע שבילי הליכה, אגם ברבורים, אזורים עם יערות וגנים בעיצוב יפני ועוד. במקום תוכלו אף לעשות פיקניק עם כל המשפחה. הפארק מלא בכל שעות היום והוא נמצא ב- Roheline aas, J.Poska, Mäekalda, Narva mnt.

מוזיאון המדע (A Ahhaa)

מוזיאון המדע הוא המוזיאון הגדול ביותר במדינות הבלטיות. המוזיאון כולל מרחב גדול ושפע מידע במגוון תחומים שונים. 

במוזיאון תוכלו ליהנות מתערוכה קבוע ומתערוכות מתחלפות, לצפות בסרטים, לצפות בשעשועי מדע ואף לבצע ניסויים שונים בעצמכם. המוזיאון פועל בימי ראשון עד חמישי בין 10:00-19:00 ובימי שישי ושבת בין 10:20:00, כתובת המוזיאון: Sadama 1.

מגדל הטלוויזיה (Tellevision Tower)

מגדל הטלוויזיה הוא אחד המגדלים הגבוהים ביותר בטאלין. גובהו של המגדל הוא 3.14 מטר. 

במגדל תמצאו מפרסת בגובה 170 שממנה תוכלו להשקיף על הנוף של טאלין וסביבתה. במעלה המגדל תוכלו להתפנק בארוחת צהרים במסעדה ואף לצפות על הנופים המהממים של טאלין אסטוניה. המקום פתוח כל יום בין השעות 10:00-19:00. כתובת המקום: Kloostrimetsa tee 58 A כ-10 ק"מ ממרכז העיר.

שאלות ותשובות בנוגע לטאלין עם ילדים

העונה הנוחה לטיול בטאלין עם הילדים היא עונת האביב בה יש חופש או עונת הקיץ. בעונות אלה מזג האוויר אינו גשום וניתן ליהנות ממגוון אטרקציות וכן לא לפספס ימי לימוד או גן. בנוסף לכך ישנם לא מעט אירועים בחודשים אלו.

התחבורה הציבורית בטאלין היא תחבורה מהירה ונוחה מאוד, כך שניתן להגיע איתה לכל מקום ללא כל בעיה במקום להשכיר רכב או לקחת מוניות.

שילוב האטרקציות הוא בהתאם לזמן שבו אתם מתכוונים להיות באסטוניה. אם אתם מתכננים חופשה ארוכה עדיף לשלב יותר מ-3 אטרקציות, אך אם מדובר בחופשה קצרה אטרקציה עד שתיים יספיקו לכם.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן