טאלין חיי לילה

חיי לילה לצעירים בטאלין? יש הרבה מסיבות, פאבים, מועדונים, דאנס בארים שישמחו לארח אתכם לערב מהנה עם קוקטיילים, בירות, יין ומוזיקה משובחת!

טאלין =, אסטוניה – לפני כמעט שלוש שנים הכריז הניו יורק טיימס על טאלין כבירת המפלגה של אירופה. זו עיר גאה מלאה במוקדי היפסטרים נסתרים, וקורה כל כך הרבה קטעים מגניבים בכל רחבי הארץ. כשהייתי באסטוניה ביקרתי בפעם הראשונה בעיר העתיקה של טאלינין והייתי מלא בסטודנטים וחושבים חופשיים. אם מתחשק לך למצוא מסיבה בעת ביקור בטאלינה, לא תהיה לך שום בעיה כאן, שכן זו אחת המסיבות הפופולריות ביותר בעולם.

הדבר הטוב ביותר במסיבות בטאלין הוא שרוב הברים והמועדונים הפופולאריים נמצאים במרחק הליכה קצר משם, כך שתוכלו להסתובב בסביבה אם שכחתם מספיק בר אחד ולהיכנס לסביבה אחרת. אם אתם לא מחפשים בר גדול ורועש, אלא רק רוצים לבלות עם חברים, בטאלינין יש הרבה קוקטיילים מסוגננים. בין אם אתם רוצים לשתות ליקר מקומי כמו ואנה או "טאלין ליבציה", ישנם ברים רבים בטאלין בהם תוכלו לנסות כמה מהקוקטיילים הפופולאריים ביותר באסטוניה, כמו פילסנר, וודקה וג'ין טוניק. ואם אתה מגיע כל הדרך לטאלין כדי לערבב את זה, כדאי לך לנסות לגרור את עצמך בסצנת הטרקלין המעולה של העיר.

לאווירה ערה יותר, הקפד ללכת למקום המפגש האהוב על הנשים, בין אם זה מועדון ונוס או טרקלין הפרפרים.

טאלין היא בירת אסטוניה ומסתיימת עם עצירת ביניים ב ריגה. אז הקפד לשתות לפני שאתה עוזב את טאלין וממשיך להלסינקי, פינלנד. יש כמה ברים נהדרים ובקובנה, וילנה (ליטא) ואוזופיס יש בירות נהדרות לנסות. לאחר ביקור במראות העיקריים של טאלינין, ביקור בג'ואי אנדרטת דנלופ וספגנו את חיי הלילה המוזרים של העיר, התמקמנו בהוסטל אופוריה. החדר הפרטי הזול ביותר שיכולנו למצוא בטלינה, ואחד המלונות הטובים במדינה, אך הוא התבסס על העובדה שאנחנו בסיור. בין אם אתה רוצה לרקוד את הלילה ולשתות, קלאב פריב הוא פופולרי מאוד ובעל עיצוב משובח שתואם אותו ואווירה נהדרת.

בירת לטביה היא בחירה מצוינת אם אתה רוצה לאכזב את השיער. יש לו גם מחירי אלכוהול נמוכים יותר מהטאלין הממוצע n וסצנה הומו מלאת חיים. פראג היא בירת חיי הלילה הגאה של מזרח אירופה, אך היא פשוט יקרה בהרבה. וילנה מתעוררת לחיים עם סצנה גיי משלה, עם אווירה נהדרת, אוכל ומשקאות נהדרים ומחירים מעולים. זה גם מקום טוב להשקיע בו יותר מדי כסף, פשוט לא טוב כמו טאלין, כי זה פשוט הרבה יותר יקר, אבל יש בו גם סצנה הומו תוססת.

רשימת בארים / פאבים מומלצים בחיי הלילה של טאלין:

  1. Whisper Sister‬ – פנינה נסתרת לחלוטין. בר קומפקטי עם צוות נהדר שיודע להכין קוקטיילים מיוחדים עם תפריט עשיר. אמנם מחירים גבוהים אך איכות הקוקטיילים שווה את זה.
    כתובת: ‪Pärnu mnt 12‬, 10148
  2. Sigmund Freud Bar‬ – עיצוב מיוחד ומגניב עם תפריט משכאות גדול בעיקר של קוקטיילים. אחד המקומות הטובים בעיר העתיקה. בסופ"ש המקום עמוס.
    כתובת: ‪Sauna 8‬, 10140
  3. Labor – בר קוקטיילים עם טוויסט הקשור לכימיה. אווירה מדהימה מקום מגניב מאוד עם תפאורה מעניינת עם קונספט שחייבים לראות עם קטע של מבחנות כמו בשיעור כימיה. חוויה מובטחת.
    כתובת: ‪Suur-Karja 11‬ Vana-Posti 8
  4. Depeche Mode Baar‬ – מקום מגניב עם מוזיקה טובה בהשארת אגדות רוק. אם אתם חובבי רוק אתם חייבים ללכת ואם לא אז תוותרו.
    כתובת: ‪Voorimehe 4‬, 10146
  5. Infusion Mixology Bar‬ – מקום המתמחה במיקסולוגיה של קוקטיילים ונחשב אחד הפאבים הטובים בטאלין. מאחורי כל משקה יש סיפור, יש גם אחלה מוזיקה ואווירה טובה.
    כתובת: ‪Paernu mnt 20‬, 10134
  6. Heldeke‬ – אחלה של מקום עם הופעות ומופעים בכל מיני סגנונות. ערב אחד יכול להיות מוזיקה וערב אחר סטאנדאפ. רצוי לבדוק מראש מה יש באותו ערב כדי לתאם ציפיות. מקום ממש מגניב!
    כתובת: ‪Tööstuse 13‬ Downstairs, 10413
  7. Furry Owl Bar – פאב קטן מאוד כ-10 מקומות ישיבה ומעוצב כמו סגנון של מערה, אבל הכי חמוד שיש. מקום אינטימי עם משקאות מעולים ובירות טובות. רצוי להזמין מקום מראש!
    כתובת: ‪Tallin Vene 27‬, 10123
  8. Kochi Ait Tavern – מסעדה טובה ביום, מקום בילוי בערב. יש שם אחלה בירות ואוכל. שימו לב שבערב לפעמים יש מוסיקה חיה והופעות וצריך להזמין מקום מראש לעיתים. אם אתם אוהבים ספורט יש שם מסכים ומקרינים שם אם תבקשו.
    כתובת: ‪Lootsi 10‬ Terminal D, 10151
  9. Saund Music Bar‬ – אווירה נהדרת עם שירות מעולה בסגנון בר איטלקי. יש שם פסנתר כנף מרשים ולפעמים מנגנים מוזיקה רומנטית.
    כתובת:‪Sauna 10‬ Old Town, 10140
  10. Speakeasy by Põhjala – אם אתם אוהבים בירות זה המקום עבורכם! מגוון בירות אסטוניות מקומיות (הרוב בבקבוק ולא מהברז). הבר בבעלות מבשלת בירה הנקראת Pohjala ואנו מציעים לכם לנסות מספר בירות כדי לא לפספס את הטעמים המיוחדים.
    כתובת: ‪Kopli 4a‬, 10412

רשימת מועדונים / דאנס בארים מומלצים בחיי הלילה של טאלין:

  1. Klubi Teater‬ – בסופ"ש צריך להזמין שולחן אם אתם רוצים לשבת. יש רחבת ריקודים ומוזיקה טובה..אחלה מקום לצאת אליו בערב והברמנים נותנים שואו.
    כתובת: ‪Vabaduse vaeljak 5‬, 10141
  2. Gruuv‬ – מקום מושלם לצאת, לרקוד ולהשתכר. מועדון ריקודים עם בר טוב. תתכוננו ללילה פרוע!
    כתובת: ‪Pärnu mnt 19‬, 10141
  3. Philly Joe's Jazz Club‬ – אוהבים ג'אז? זה המקום בשבילכם! מועדון/בר על טהרת מוזיקת הג'אז עם הופעות חיות.
    כתובת: ‪Vabaduse väljak 10‬, 10146
  4. Studio‬ – אחד המועדונים הכי טובים באסטוניה כולה ויש כאלו אשר יגידו שאם אתם אוהבים לרקוד זה המועדון היחיד שאתם צריכים להכיר. מוזיקה וסאונד ברמה הכי גבוהה. אחלה אווירה והמקום מחולק ל2 רחבות כך שאפשר להחליט לאיזו רחבה ללכת ובכל רחבה יש מוזיקה שונה וסגנון שונה.
    כתובת: ‪Sauna 1‬, 10140
  5. Vabank‬ – דאנס בר טוב עם איזורי VIP  (אם קונים מראש) שהם כמו חדרים אישיים..מוסיקה מעולה שלא תאפשר לכם לשבת או לעזוב את הרחבה! כנראה הדאנס בר הכי טוב בטאלין!
    כתובת: ‪Harju 13‬, 10130

אם אתה רוצה לנסוע רחוק יותר ממסלולי התיירות המוכים, אמליץ על וילנה, ריגה או טאלין. אם אתה מנסה להחליט איזו עיר נראית משהו שאתה מעוניין בו, כדאי לדעת שהיא היקרה מבין שלוש הבירות הבלטיות, עם מחירים שנעים בין 1,500 ל -2,000 דולר ללילה.

טאלין אולי מפורסמת ברשימת אונסק"ו של העיר העתיקה, אחת הכלכלות הצומחות ביותר בעולם, אך זו עדיין עיר קטנה עם קצת יותר מ -1.5 מיליון תושבים. לבסוף, טאלין תישאר יעד תיירותי לשנים הבאות, כאשר תיפרדו מהעיר העתיקה של וילנה, ריגה וטאלינה ותחזרו לאסטוניה. בין אם אתם רוצים לבלות את הלילה עם חברים באווירה מסוגננת ולוגמים קוקטייל או מתנדנדים למוזיקה חיה ומועדוני רוק, חיי הלילה בטאלין יש משהו לכל אחד. בין אם אתם מעדיפים לרקוד לילה למוזיקת הריקודים הפופולרית ביותר או ליהנות מקוקטייל טעים וצבעוני, העיר העתיקה בטאלינה היא המקום להיות בו.

העיר העתיקה היא הלב והנשמה של טאלין והיא המקום בו תוכלו למצוא את מקומות הלינה הטובים ביותר להיפגש בעיר. מרכז העיר ריגה שקט יותר בלילה והמחירים לרוב זולים יותר, אך האזור המרכזי עם חיי לילה בודדים הוא העיר העתיקה. זה לא יהיה מקום טוב לאסוף בחורה בטאלינה במהלך היום, זה מיועד רק לתיירים ונמצא רק כמה רחובות מהברים והמסעדות הפופולריים ביותר. אם אתם נוסעים בתקציב וממליצים להתארח באחד המלונות הפופולאריים יותר כמו מלון העיר העתיקה או מלון גרנד, זה כנראה לא המקום הכי טוב לנסות את זה, להישאר לילה או להסתבך.

ריגה היא העיר המאוכלסת ביותר במדינות הבלטיות ויש בה את אחת מאפשרויות חיי הלילה הטובות ביותר, וזה גורם טוב כאשר אתה מתקשה לבחור בין טאלין, ריגה ווילנה. אני ממליץ לקבל עצות ולהישאר בעיר העתיקה או ברובע אוזופיס בווילנה, אך לא שניהם בו זמנית.

לחזור למשהו ספציפי?

חוויה בטאלין מתחילה כאן

כבר הצטרפת לקבוצת הפייסבוק שלנו?

הצטרפו לקבוצת המטיילים שלנו בפייסבוק ותקבלו המון טיפים, המלצות ומידע חשוב על טאלין!

דילוג לתוכן